Tämä kesä on kyllä ollut yhtä sateista kautta, kovin monta lämmintä ilmaa ei olla nähty. Onko muualla?

 Minun pitää kyllä henk koht sanoa, että aika helpottunut olen. Okei, ei tarvitsisi sataa, mutta ainainen hellekin olisi aika ärsyttävää... Helle on painostavaa ja siinä läkähtyy. Tosin, varmasti koulujen alkamisen kunniaksi lähtee kova helle. 

Ja ompa minullakin mieli varsinaista sadetta... tuntuu, että kaikki ystävät heittävät minut ulkopuolelle. Tai eihän niitä oikeastaan juuri. Tahtoisin samankaltaisia, mutta...

 On yksi ystävä, joka olisi varmasti kanssani useamminkin, mutta sen seura pidemmän päälle alkaa käydä jo hermoille - ei saisi, mutta tämä on valitettavuus ja itse asiassa ei kovinkaan voivottelemisen arvoinen.

 No, onneksi on koirat jotka eivät jätä. Monet ajattelevat, että ne on minulle koko elämä. Se ei ole totta, minulla ei vain satu olemaan pahemmin muuta johon tarttua. Ei ystävää, jonka kanssa jakaa ilot ja surut ja kiinnostuksen kohteet. On vain minä ja toko, minä ja koira, minä ja tämä ahdistus.

 No, toivottavasti jollakin menee hyvin! :)